Często Zadawane Pytania

  1. Logowanie i Zamawianie
  2. Dostawy, wysyłki i zwroty
  3. Płatności
  4. Informacje dotyczące produktów
  5. Żywe zwierzęta
  6. Biuletyn
  7. Regulamin i Prywatność

1: Logowanie i Zamawianie

1.1 Jak utworzyć konto?

Możesz utworzyć konto klikając w przycisk Moje konto. Przycisk ten pojawia się w górnej części strony. Spowoduje to przejście na następną stronę i tam naciśnij na załóż konto( pośrodku na dole ) Następnie wpisz swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail, ą na końcu własne niepowtarzalne hasło osobiste. W miejscu, gdzie pojawia się czerwona gwiazdka należy zawsze wpisać potrzebne informacje. Po zakończeniu wpisywania danych naciśnij przycisk Wyślij.

Konto zostanie utworzone i będziesz już mógł/a zamawiać w MiniHorseShop.pl korzystając z zalet konta osobistego.

1.2 Dlaczego warto mieć konto?

By dwukrotnie złożyć zamówienie w MiniHorseShop.pl bez ponownego wprowadzania wszystkich dotyczących Cię informacji, musisz posiadać konto osobiste. To pozwala nam lepiej i dokładniej z Toba współpracować. Daje możliwość byś jednym kliknięciem znalazł się na swojej ulubionej stronie.

1.3 W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Po umieszczeniu produktu w koszyku, otrzymasz listę zawartości koszyka. Jeśli będziesz chciał /a zamówić te produkty naciśnij przycisk: dodaj do koszyka lub przycisk kup teraz. Przejdziesz wówczas na stronie zamówienia. By zamówienie zrealizować, należy się zalogować.

Jeśli nie masz konta osobistego, można utworzyć je poprzez wypełnienie wszystkich danych i wyborze osobistego hasła.

Po zalogowaniu się lub utworzeniu nowego konta osobistego, możesz zdecydować o metodzie wysyłki. Możesz wybrać dostawę zamówienia do domu lub odebrania go osobiście w naszym sklepie.

Następnie możesz wybrać metodę płatności: IDeal, karta kredytowa (Mastercard lub Visa), Mister Cash, Sofort, PayPal,lub ewentualnie inna formę płatności. Jeśli zdecydujesz się na odbiór zamówienia w sklepie można zapłacić gotówką.
Aby zakończyć składanie zamówienia, kliknij przycisk: Zakończ. W zależności od dokonanego wyboru, zobaczysz, jak można dokonać płatności. Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty zamówienie zostanie przygotowany do wysyłki.

1.4 Dodałem jeden produkt do mojego koszyka i chciałbym dodać jeszcze inne, czy jest to możliwe?

Tak jest to możliwe. Jeśli chcesz dodać więcej produktów, wystarczy kliknąć: Kontynuuj zakupy. Zostaniesz wówczas przekierowany do strony na której poprzednio byłeś i spokojnie będziesz mógł kontynuować zakupy w naszym sklepie dodając kolejne produkty do koszyka.

1.5 Nie chce zakładać konta ale chce złożyć zamówienie, jak mam to zrobić?

Jeśli nie chcesz, konta osobistego, możesz utworzyć tzw. konto gościnne. Jest to konto jednorazowe, do którego nie potrzebujesz hasła. Jeśli jednak będziesz chciał ponownie złożyć zamówienie, będziesz niestety musiał zakładać konto gościnne wypełniając od nowa wszystkie.

1.6 Zapomniałem hasła, jak mogę uzyskać nowe?

Aby otrzymać nowe hasło, wejdź kursorem na stronę logowania. Tam znajduje się przycisk: Nie pamiętasz hasła? Po jego naciśnięciu będziesz mógł wpisać adres e-mail, na który konto zostało zarejestrowane. Na ten też adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło. Hasło to jest czasowe i można je w każdej chwili zmienić.

1.7 Do czego używa MiniHorseShop.pl moich danych?

Gdy utworzysz konto Twoje dane osobowe przechowywane są w bazie klientów MiniHorseShop.pl. Wszystkie informacje przez Ciebie podane zostaną wykorzystane tylko do automatycznego przetwarzania wewnętrznego w kontekście odpowiedzialności za klienta, takich jak przyjmowanie czy dostarczanie zamówień. Nie udzielamy informacji tych osobom trzecim, które mogłyby mieć wpływ na Twoja prywatność.

1.8 Zakończyłem już zamówienie, ale chciałbym do niego dodać coś jeszcze. Czy jest to możliwe?

Po zakończeniu zamówienia zostaje ono przetworzone i niestety nie jest możliwe dodawanie do niego dodatkowych produktów. Zawsz jednak, możesz złożyć nowe zamówienie.

1.9 Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Wszystkie dane osobowe w MiniHorseShop.pl są oczywiście ściśle poufne. Zobacz naszą stronę o polityce prywatności.

1.10 Otrzymałem niewłaściwy produkt, co mogę zrobić?

Jeśli zdarzy się tak, iż MiniHorseShop.pl prześle niewłaściwy produkt do Ciebie, możesz zwrócić go bezpłatnie. Koszty przesyłki również zostaną Ci wówczas zwrócone. W przypadku, gdy sam zamówisz niewłaściwy produkt, możesz go również zwrócić, jednak będziesz musiał pokryć koszty wysyłki,oraz ewentualna różnicę cen przed wysłaniem Ci odpowiedniego produktu.

1.11 Za długo czekam na moje zamówienie, co mogę zrobić?

Jeśli okres oczekiwania na dostarczenie zamówienia jest zbyt długi (4 dni lub więcej), prosimy o kontakt. Wówczas my skontaktujemy się z dostawcą by zasięgnąć informacji w tej sprawie.
Dostawy, wysyłki i zwroty.

2: Dostawy, wysyłki i zwroty

2.1 Jak wygląda ogólny regulamin i regulamin dostaw?

Regulaminy MiniHorseShop.pl można znaleźć na następnej stronie.

2.2 Jak mogę się dowiedzieć, kiedy moje zamówienie zostało wysłane?

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, automatycznie otrzymasz od nas wiadomość e-mail.

2.3 Co się stanie z moja przesyłką, jeżeli dostawca nie zastanie mnie w domu?

W przypadku gdy w momencie dostawy nie będzie Cię w domu, dostawca będzie się starał zostawić Twoja przesyłkę u sąsiadów. Jeśli się to nie powiedzie, postara się następnego dnia ponownie dostarczyć paczkę do Ciebie.

2.4 Jak mogę zwrócić produkt?

Możesz w przeciągu 14 dni zwrócić zakupiony artykuł w nieuszkodzonym opakowaniu. Otrzymasz wówczas z powrotem swoje pieniądze, z wyjątkiem kosztów wysyłki. Musisz także pokryć koszty zwrotu. Nasz adres znajdziesz ma naszej stronie kontaktowej.

2.5 Dlaczego niektóre produkty nie mogą być dostarczone w domu przesyłką?

Produkty te są zapewne zbyt ciężkie lub zbyt duże, by je wysłać. Unikamy tez wysyłania zbyt delikatnych produktów, by uniknąć rozczarowań związanych z uszkodzeniem ich podczas transportu.

2.6 Ile wynoszą koszty przesyłki?

 Maksymalny rozmiar w kraju: 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm 10-30 kg: 175 x 78 x 58 cm

Maksymalny rozmiar za granicą: 100 x 50 x 50 cm

 Waga

 t/m

 2 kg  

 5 kg

 10 kg

 20 kg

 30 kg

> 30 kg

 

 

 Pakiet

 Holandia

 € 6,95

 € 6,95

 € 6,95

 € 6,95

 € 6,95

Na zamówienie

 Belgia

 € 9,00

€ 10,95

€ 10,95

€ 10,95

€ 10,95

Na zamówienie

 Niemcy

 € 9,00

€ 10,95

€ 10,95

€ 10,95

€ 10,95

Na zamówienie

 EUR   1

 € 9,00

 € 14,75

 € 17,75

 € 19,75

 € 22,50

Na zamówienie

 EUR   2

 € 10,80

 € 25,00

 € 31,00

 € 40,00

 € 48,40

Na zamówienie

 EUR   3

 € 11,70

 € 26,30

 € 32,30

 € 42,30

 € 150,00

Na zamówienie 

 Świat

 € 18,05

 € 34,30

 € 58,30

 € 105,30

 € 250,00

Na zamówienie

 

EUR 1: Dania, Francja, Monako, Włochy, Luksemburg, Austria, Hiszpania, Szwecja i Wielka Brytania.
EUR 2: Bułgaria, Estonia, Finlandia, Węgry, Irlandia, Łotwa, Litwa, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Słowacja i Czechy.
EUR 3: Albania, Andora, Bośnia i Hercegowina, Cypr, Wyspy Owcze.
Świat: Pozostałe kraje.

2.7 W które dni MiniHorseShop.nl wysyła pakiety?

MiniHorseShop.pl wysyła pakiety we wszystkich dni robocze, z wyjątkiem następujących świąt: Nowy Rok (1 stycznia), Wielkanoc, Dzień Króla, Wniebowstąpienie, Zesłanie Ducha Świętego, Boże Narodzenie (25 grudnia i 26).
W dni te nasz sklep jest nieczynny,tym samym zamówienia nie są przez nas wysyłane. Nie jesteśmy tez w tym czasie dostępni przez telefon.

2.8 Czy mogę na dostarczenie zamówienia podać inny, niż mój własny, adres domowy?

Tak jest to możliwe. Jeśli chcesz by Twoje zamówienie dostarczono pod inny adres,musisz zaznaczyć to w trakcie zamawiania produktu. Standardowo adres rozliczeniowy i wysyłkowy jest taki sam, wiec wypełniając dane musisz zmienić adres dostawy na inny niż Twój własny. Logując się konto osobiste można od razu wypełnić oba adresy.

2.9 Jak długo musze czekać, na otrzymanie mojego zamówienia?

Jeśli złożysz i zapłacisz zamówienie przed godziną 15:00, wówczas zostanie ono wysłane przez nas jeszcze tego samego dnia. Dostawa odbędzie się po około 2 do 3 dni po wysyłce. Produkty, których przesłanie odbiega od standardu,są przez nas zaznaczone,przy opisie produktu.

2.10 Produkt który kupiłem nie pasuje, jest uszkodzony, lub nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?

Zawsze możesz zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni w nieuszkodzonym opakowaniu. Otrzymasz z powrotem swoje pieniądze, z wyjątkiem kosztów wysyłki Koszt odesłania towaru będziesz musiał pokryć osobiście. Adres nasz znajdziesz na naszej stronie kontaktowej.

2.11 Czy musze pokryć koszty zwrotu produktu?

Jeśli zamówiłeś nieodpowiedni produkt i chcesz, go zwrócić, będziesz musiał pokryć koszty z tym związane.

2.12 Jakie są warunki zwrotu?

Możesz zwrócić zakupiony produkt jedynie wtedy, gdy jego opakowanie nie jest uszkodzone. Prosimy również o dołączenie kopii faktury i podanie powodu zwrotu.

3: Płatności

3.1 Gdy próbuję zapłacić, pojawia się komunikat o błędzie, co teraz?

Postępuj zgodnie z instrukcjami, które widzisz na ekranie. Jeśli nie uda spróbuj użyć inne metody płatności. Zawsze tez możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail info@minihorseshop.pl

3.2 W jaki sposób mogę dokonać płatności w MiniHorseShop.pl?

W MiniHorseShop.pl można zapłacić w następujący sposób:

  • IDeal;
  • Karta kredytowa Visa;
  • PayPal;
  • Mister Cash;
  • Sofort;

3.3 Czy płatności w MiniHorseShop.pl bezpieczne?

Płatności w MiniHorseShop.pl są zawsze bezpiecznie, gdyż dokonujesz transakcji poprzez własny bank.

3.4 Chcę dokonać płatności za pomocą IDeal. Jak to działa?

Jeśli chcesz użyć tej metody wybierz w pierwszym etapie procesu zamawiania, który oznaczony jest jako "Twoje dane" metodę IDeal. W następnym etapie "Potwierdź", zobaczysz przegląd swojego zamówienia. Jeśli klikniesz pomarańczowy przycisk "Złóż zamówienie", przejdziesz do etapu "płatności " na stronie naszego partnera płatniczego. Tutaj można dokonać wyboru banku przez który chcesz dokonać transakcji i ten sposób zakończyć ja. Kiedy płatność zostanie dokonana automatycznie powrócisz na nasza stronę internetowa, a Twoje zamówienia zostanie pomyślnie zakończone.

3.5 Chciałbym zapłacić kartą kredytową Visa Jak to działa?

Jeżeli chcesz korzystać z metody płatności karta kredytowa Visa, wybierz pierwszym etapie procesu zamawiania, który oznaczony jest jako "Twoje dane" kartę kredytową Visa. W następnym etapie "Potwierdź" zobaczysz przegląd swojego zamówienia Gdy potwierdzisz zamówienie naciskając zielony przycisk "Potwierdź", przejdziesz do etapu "Płatności" na stronie naszego partnera płatniczego. Tutaj należy wprowadzić dane karty kredytowej, w tym numer karty, data ważności, itd... Po zakończeniu wpisywania danych, naciśnij Wyślij. Może się tak zdarzyć, iż trzeba będzie podać dodatkowe hasło. Jest to specjalna ochrona dla użytkownika karty Visa. Kiedy płatność zostanie dokonana, automatycznie powrócisz do naszej strony internetowej,ą Twoje zamówienie zostanie pomyślnie zakończone

3.6 Chcę zapłacić kartą kredytową Mastercard Jak to działa?

Jeżeli chcesz korzystać z metody płatności karta kredytowa Mastercard, wybierz pierwszym etapie procesu zamawiania, który oznaczony jest jako "Twoje dane" kartę kredytową Mastercard. W następnym etapie "Potwierdź" zobaczysz przegląd swojego zamówienia Gdy potwierdzisz zamówienie naciskając zielony przycisk "Potwierdź", przejdziesz do etapu "Płatności" na stronie naszego partnera płatniczego. Tutaj należy wprowadzić dane karty kredytowej, w tym numer karty, data ważności, itd... Po zakończeniu wpisywania danych, naciśnij Wyślij. Może się tak zdarzyć, iż trzeba będzie podać dodatkowe hasło. Jest to specjalna ochrona dla użytkownika karty Mastercard. Kiedy płatność zostanie dokonana, automatycznie powrócisz do naszej strony internetowej,ą Twoje zamówienie zostanie pomyślnie zakończone.

3.7 Nie udało mi się dokonać płatności, czy mam ponownie dokonać zamówienia?

Jeżeli nie udało Ci się dokonać płatności wybrana przez Ciebie metoda, możesz zrobić dwie rzeczy:
- Starać się, ponownie ta sama metoda zapłacić za Swoje zamówienie.
- Spróbować sfinalizować zamówienie korzystając z innej metody płatności.

3.8 Czy możliwe dokonanie zapłaty podczas odbierania przesyłki?

Jeśli osobiście przyjedziesz do naszego sklepu,aby odebrać przesyłkę, możesz zapłacić kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze. Natomiast przy zamówieniu z dostawą do domu możliwa jest jedynie zaplata z góry. Dziękujemy za zrozumienie.

3.10 Nie lubię płacić metoda internetowa,czy mogę odebrać produkt i zapłacić w MiniHorseShop.pl?

Możesz odebrać swoje zamówienie i zapłacić w sklepie za pomocą karty płatniczej lub gotówki. Nasz adres: Primulalaan 2a, Huissen, Holandia.

4: Informacje o produktach

4.1 Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam szczegółowe pytanie dotyczące produktu?

Aby uzyskać więcej informacji dotyczących produktu można skontaktować się z Agnieszka.
Jej adres kontaktowy: info@minihorseshop.pl.

4.2 szukam konkretnej marki / produktu, ale nie mogę znaleźć, co teraz?

Jeśli szukasz konkretnej marki,czy produktu, możesz użyć funkcji wyszukiwania. Jeśli wciąż nie możesz go znaleźć, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli produkt którego szukasz nie znajduje się w naszej ofercie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Postaramy się by ten produkt dołączył do naszego asortymentu.

4.3 Gdzie mogę wyrażać opinie o produkcie?

Jeśli jesteś zadowolony z produktu z MiniHorseShop.pl możesz ramce pod produktem zamieścić recenzję. W ten sposób możesz innym klientom pomóc w podjęciu właściwej decyzji przy dokonywaniu wyboru.

4.4 Czy mogę być informowany o ofertach specjalnych i nowych produktach z MiniHorseShop.pl?

Aby być na bieżąco, musisz wyrazić zgodę na otrzymywanie biuletynu MiniHorseShop.pl. Możesz dokonać tego, na dole strony zamówienia, podczas tworzenia konta lub na każdej naszej stronie internetowej w lewym górnym rogu.

4.5 Mam wątpliwości,co do rozmiaru produktu,który chciałbym zamówić, jaki rozmiar mam wybrać?

W przypadku produktów występujących w różnych rozmiarach,zwykle przy opisie produktu podana jest tabela rozmiarów. W niej możesz znaleźć,który rozmiar jest odpowiedni dla Twojego zwierzęcia.

5: Żywe zwierzęta

5.1 Czy MiniHorseShop.pl sprzedaje również zwierzęta?

Nie MiniHorseShop.pl zwierząt nie sprzedaje.

6: Biuletyn

6.1 Jakie informacje znajdują się w biuletynie MiniHorseShop.pl?

Zawiera on informacje na temat ofert specjalnych, nowych produktów, porad i opieki oraz aktualności dotyczących kuców. Otrzymując nasz biuletyn nie przeoczysz więcej żądnej oferty!

6.2 Co mam zrobić by otrzymywać biuletyn?

Możesz zapisać się na otrzymywanie biuletynu na dole strony zamówienia, podczas tworzenia konta lub obok przycisku „Zaloguj się” w lewym górnym rogu każdej strony.

6.3 Chciałbym otrzymywać biuletyn ale bez spamu z innych firm, jest to możliwe?

Gdy wyrazisz zgodę na otrzymywanie biuletynu z MiniHorseShop.pl, otrzymasz tylko nasz biuletyn. Twój adres e-mail nie będzie przekazywany innym firmom. Nie będziesz dzięki temu otrzymywać spam –u.

6.4 Jak mogę zrezygnować z biuletynu?

Zrezygnować możesz w każdej chwili pod przyciskiem „moje dane” na Twoim koncie osobistym, lub na dole biuletynu.

7: Regulamin i prywatność

7.1 Gdzie mogę znaleźć regulamin i MiniHorseShop.pl?

Dokładny regulamin można znaleźć tutaj.

7.2 Czy MiniHorseShop.pl gwarantuje mi całkowitą prywatność?

MiniHorseShop.pl szanuje prywatność wszystkich użytkowników swojej witryny i zapewnia, iż dane osobowe, klientów będą traktowane jako poufne. Będzie je wykorzystywać jedynie w celu szybkiego i dokładnego sfinalizowania zamówień i nie będzie ich przekazywać do osób trzecich bez zgody klienta. MiniHorseShop.pl nie będzie sprzedawał danych osobowych osobom trzecim i będzie jedynie udostępniał osobom trzecim, które biorą udział w realizacji zamówienia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj czytając zasady naszej polityki prywatności.