Kontakt
> Pytania przez e-mail
> Pytania przez telefon
> Skargi
> Adres pocztowy
> Obsługa klienta
> Formularz kontaktowy
Pytania przez e-mail
Wyślij e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na następujący adres: [email protected]. Możesz także użyć naszego formularza kontaktowego.
Pytania przez telefon
Możesz skontaktować się z naszym telefonicznym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +31 (0) 85-3032747.
Uwaga! Nasza telefoniczna obsługa klienta jest w języku angielskim.
Media społecznościowe
MHS Jeździectwo jest także obecny w mediach społecznościowych. Zobacz naszą stronę na Facebooku i śledź nas przez Twittera i Pinterest!
Adres pocztowy
Przedstawicielstwo w Polsce
MHS Jeździectwo (nazwa handlowa ATW 4 Animals B.V.)
Siedziba firmy
MHS Jeździectwo
Primulalaan 2a2
6851TD Huissen NL
Rejestr Handlowy (KVK) 86927892
NIP-UE: NL864149086B01
Kapitał zakładowy: -
Tel.: +31(0)853032747
E-Mail: [email protected]
Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).
Uwaga: MHS Jeździectwo nie prowadzi salonu dostępnego dla klientów.
Zwroty produktów przedstawiono w specjalnej procedurze. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Skargi
Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni. Może się jednak okazać, że nasze produkty lub usługi nie przyniosą pełnej satysfakcji. W takiej sytuacji prosimy o informację tak szybko, jak to możliwe. Odpowiemy na nią tak szybko, jak to możliwe, a maksymalnie w ciągu 30 dni.
Skargę można przesłać na następujące sposoby:
- Kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta (dane kontaktowe podano powyżej). Pracownicy zespołu postarają się odpowiedzieć na skargę tak szybko, jak to możliwe.
- Czy zaproponowane rozwiązanie nie jest adekwatne? W takim przypadku prześlij e-mailem całą skargę do zespołu obsługi klienta. Ocenimy ją ponownie i, jeśli to możliwe, zaproponujemy inne rozwiązanie.
- Możesz także przejść bezpośrednio do Europejskiej platformy online rozstrzygania sporów i do niej skierować skargę lub spór.
Godziny pracy działu obsługi klienta
Nasze telefoniczne centrum obsługi klienta pozostaje do dyspozycji od 9:00 - 17:00 w dni robocze.
Formularz kontaktowy
W dni robocze postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość w ciągu 24 godzin.
Kliknij tutaj, aby przejść do naszego bezpiecznego formularza kontaktowego.