Dostarczamy twoje zamówienie jak zwykle, oczywiście z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności | więcej informacji

Kontakt

> Pytania przez e-mail
> Pytania przez telefon
> Skargi
> Adres pocztowy
> Obsługa klienta
> Formularz kontaktowy

Pytania przez e-mail


Wyślij e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na następujący adres: [email protected]. Możesz także użyć naszego formularza kontaktowego.

Pytania przez telefon


Możesz skontaktować się z naszym telefonicznym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +31 (0) 85-3032747.

Uwaga! Nasza telefoniczna obsługa klienta jest w języku angielskim.

Media społecznościowe


MHS Jeździectwo jest także obecny w mediach społecznościowych. Zobacz naszą stronę na Facebooku i śledź nas przez Twittera i Pinterest!

FacebookYoutubeTwitterPinterestPinterest

Adres pocztowy


Przedstawicielstwo w Polsce

MHS Ruitersport vof, działający w Polsce jako MHS Jeździectwo

Siedziba firmy
MHS Ruitersport
Primulalaan 2a2
6851TD Huissen NL

Rejestr Handlowy (KVK) 75770164
NIP-UE: NL860391267B01
Kapitał zakładowy: -

Tel.: +31(0)853032747
E-Mail: [email protected]


Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).

Uwaga: MHS Jeździectwo nie prowadzi salonu dostępnego dla klientów.

Zwroty produktów przedstawiono w specjalnej procedurze. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

Skargi


Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni. Może się jednak okazać, że nasze produkty lub usługi nie przyniosą pełnej satysfakcji. W takiej sytuacji prosimy o informację tak szybko, jak to możliwe. Odpowiemy na nią tak szybko, jak to możliwe, a maksymalnie w ciągu 30 dni.

Skargę można przesłać na następujące sposoby:

    1. Kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta (dane kontaktowe podano powyżej). Pracownicy zespołu postarają się odpowiedzieć na skargę tak szybko, jak to możliwe.
    2. Czy zaproponowane rozwiązanie nie jest adekwatne? W takim przypadku prześlij e-mailem całą skargę do zespołu obsługi klienta. Ocenimy ją ponownie i, jeśli to możliwe, zaproponujemy inne rozwiązanie.
    3. ). Możesz także przejść bezpośrednio do
Europejskiej platformy online rozstrzygania sporów
      i do niej skierować skargę lub spór.

Godziny pracy działu obsługi klienta


Nasze telefoniczne centrum obsługi klienta pozostaje do dyspozycji od 9:00 - 17:00 w dni robocze.

Formularz kontaktowy


W dni robocze postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość w ciągu 24 godzin.

Kliknij tutaj, aby przejść do naszego bezpiecznego formularza kontaktowego.