Zamowienie
znajdź produkt
Jak znaleźć produkt, w prosty sposób, czego potrzebujesz. Istnieje kilka sposobów, aby znaleźć produkt łatwo i szybko.
Metoda 1:
Pierwszy sposób jest to w lewej kolumnie pod kategorie. Kliknij kategorię, gdzie dany produkt jest objęty. Jeśli podkategorii, główną kategorią wyskakuje i pojawiają się podkategorie. Wybierz kategorię lub podkategorię. Można zobaczyć wszystkie produkty w tej kategorii.
Metoda 2:
Inną metodą jest użycie funkcji wyszukiwania, które można zobaczyć w górnej części każdej strony. Z prawej strony (na górze) strona jest teraz Filtr produktów z tekstem „przeszukać cały sklep.” Z tego filtra produktu, można łatwo i szybko znaleźć odpowiedni produkt, na przykład poprzez wybranie rodzaju koce lub poszukać występów kantary.
Zamawiam
Złożenie zamówienia jest bardzo proste. Znalazłeś swój produkt w koszyku za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”. Prawo widać szczyt koszyk stoisku ekranu z produktami, które zostały dodane.
Można zobaczyć wózek przez „Widok” link do kliknięcia, które rozwija się wózek i zobaczyć wszystkie produkty stoiska dodanej. Kliknij na link lub przycisk- „porządek” i przeniesie Cię do naszej bezpiecznej stronie, gdzie można wpisać swój adres i można wybrać metodę płatności.
Jeśli masz już konto w sklepie Mini konia i po raz napełniony cały swój adres, zostaną one automatycznie wprowadzone po zalogowaniu. (Możesz zalogować się klikając na link na górze.) Wybór płatności i zgadza się z naszymi Warunkami. Potwierdź zamówienie klikając na „Wstaw kliknij porządek”. Następnie dostać się ekran, aby sprawdzić wszystkie wprowadzone dane. Sprawdź tutaj prawa Dobry lub cokolwiek, możemy niemal już zmienić zamówienie i / lub dane później. Kliknij „Wyślij” i będzie wystawiona na zabezpieczonej stronie opcji płatności wybrałeś. Gdy płatność została zakończona zostaniesz przekierowany do sklepu Mini jazda Shop i zamówienie jest umieszczony z nami i zrealizujemy go dla Ciebie jak najszybciej i wysłać.
Twoje zamówienie
Po złożeniu zamówienia w dniu roboczym przed godziną 17:00 i zapłacił z ideałem, karta kredytowa, PayPal i / lub inne dostępne metody płatności, otrzymasz tego samego dnia od nas wiadomość e-mail z informacjami o wysyłce i link do strona Śledzenie przesyłki PostNL. Można również wypełnić dane siebie na torze i na stronie Śledzenie PostNL.
Jeśli masz pytania dotyczące dostarczenia pakietu, zadzwoń Consumer PostNL klienta na: 0900 0990 *.
* Godziny: poniedziałek / piątek od 8:30 do 20:00 oraz w soboty od 9:00 do 16:00 0,45 € za rozmowę.
Anulować lub zmienić
Właśnie złożył zamówienie i chcesz zmienić tę annuleren- lub poproszono o bezpośredni kontakt z klientem. W większości przypadków nie możemy anulować zamówienie potem więcej lub zmienić i.v.m. Nasz zautomatyzowany system i magazyn.
Czy zamówienie nie może być anulowane lub zmienione, zostanie ona wysłana z produktami i informacje wprowadzone wcześniej w porządku. Czy to źle podany adres wysyłki, mogą być nadal prawo PostNL dostarcza zamówienie.