Dostarczamy twoje zamówienie jak zwykle, oczywiście z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności | więcej informacji

Zaplata

znajdź produkt


Jak znaleźć produkt, w prosty sposób, czego potrzebujesz. Istnieje kilka sposobów, aby znaleźć produkt łatwo i szybko.

Metoda 1:
Pierwszy sposób jest to w lewej kolumnie pod kategorie. Kliknij kategorię, gdzie dany produkt jest objęty. Jeśli podkategorii, główną kategorią wyskakuje i pojawiają się podkategorie. Wybierz kategorię lub podkategorię. Można zobaczyć wszystkie produkty w tej kategorii.

Metoda 2:
Inną metodą jest użycie funkcji wyszukiwania, które można zobaczyć w górnej części każdej strony. Z prawej strony (na górze) strona jest teraz Filtr produktów z tekstem „przeszukać cały sklep.” Z tego filtra produktu, można łatwo i szybko znaleźć odpowiedni produkt, na przykład poprzez wybranie rodzaju koce lub poszukać występów kantary.

 

Zamawiam


Złożenie zamówienia jest bardzo proste. Znalazłeś swój produkt w koszyku za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”. Prawo widać szczyt koszyk stoisku ekranu z produktami, które zostały dodane.

Można zobaczyć wózek przez „Widok” link do kliknięcia, które rozwija się wózek i zobaczyć wszystkie produkty stoiska dodanej. Kliknij na link lub przycisk- „porządek” i przeniesie Cię do naszej bezpiecznej stronie, gdzie można wpisać swój adres i można wybrać metodę płatności.

Jeśli masz już konto w sklepie Mini konia i po raz napełniony cały swój adres, zostaną one automatycznie wprowadzone po zalogowaniu. (Możesz zalogować się klikając na link na górze.) Wybór płatności i zgadza się z naszymi Warunkami. Potwierdź zamówienie klikając na „Wstaw kliknij porządek”. Następnie dostać się ekran, aby sprawdzić wszystkie wprowadzone dane. Sprawdź tutaj prawa Dobry lub cokolwiek, możemy niemal już zmienić zamówienie i / lub dane później. Kliknij „Wyślij” i będzie wystawiona na zabezpieczonej stronie opcji płatności wybrałeś. Gdy płatność została zakończona zostaniesz przekierowany do sklepu Mini jazda Shop i zamówienie jest umieszczony z nami i zrealizujemy go dla Ciebie jak najszybciej i wysłać.

 

Twoje zamówienie


Po złożeniu zamówienia i gdy wszystkie produkty będą dostępne, tego samego dnia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacjami o wysyłce i linkiem do strony śledzenia przesyłki DPD.

Różne czasy dostawy są podane na stronie produktu.

 

Anulować lub zmienić


Właśnie złożył zamówienie i chcesz zmienić tę annuleren- lub poproszono o bezpośredni kontakt z klientem. W większości przypadków nie możemy anulować zamówienie potem więcej lub zmienić i.v.m. Nasz zautomatyzowany system i magazyn.

Czy zamówienie nie może być anulowane lub zmienione, zostanie ona wysłana z produktami i informacje wprowadzone wcześniej w porządku. Czy to źle podany adres wysyłki, mogą być nadal prawo PostNL dostarcza zamówienie.

Zamówienie przesunięte z VAT


Wszystkie ceny na naszej stronie zawierają podatek VAT. Stawka VAT jest wyświetlana na stronie płatności i / lub na końcowej fakturze po wybraniu miejsca docelowego wysyłki.

Możemy zająć się twoją przesyłką z przesuniętym podatkiem VAT, gdy:

  1. Tworzysz konto w MHS;
  2. Posiadasz ważny zagraniczny numer VAT;

Ten numer VAT jest automatycznie sprawdzany i musi odpowiadać adresowi rozliczeniowemu pod względem rejestracji i adresu.

Upewnij się, że:

  • Wpisz pełny numer VAT i zacznij od 2 liter swojego kraju. Na przykład. PL… ..;
  • Wprowadzony numer jest prawidłowym numerem VAT;
  • Podane dane adresowe należą do tego numeru VAT.

Jesteśmy zobowiązani do zastosowania kontroli VAT.

Później nie można rozliczyć i / lub skorygować podatku VAT.