Dostarczamy twoje zamówienie jak zwykle, oczywiście z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności | więcej informacji

Zwroty

> Spory 90 dni na zwrot towaru
> Zwroty (zarejestruj zwrot online)
> Prawo odstąpienia od umowy
> Wyjątki
> Koszty zwrotu
> Zwrot zamówień biznesowych
> Jak mogę wymienić - anulować lub zmienić moje zamówienie?
> Procedura zwrotu

 

Spory 90 dni na zwrot towaru


Nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego produktu? Czy jest uszkodzony? Wtedy rozwiążemy to tak efektywnie, jak to możliwe. Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 90 dni bez wyjaśnienia, zgodnie z naszymi ogólnymi warunkami.

Przeczytaj więcej o naszej polityce zwrotów io tym, jak zarejestrować swój zwrot tutaj.


Zwroty (zarejestruj zwrot online)


Czy nowy dywan jest trochę za mały dla twojego konia? Czy różowy kantar nie pasuje do twojego konia tak dobrze, jak się spodziewałeś? Czy produkt nie jest taki, jak sobie wyobrażałeś? Chcesz zwrócić produkt? Nie ma problemu! Możesz łatwo i szybko zarejestrować swój zwrot, korzystając z poniższego łącza:

Utwórz zwrot >>


Upewnij się, że zwracane produkty są czyste, nieuszkodzone, z naklejonymi etykietami i w oryginalnym opakowaniu. Starannie zapakuj przesyłkę zwrotną, aby mieć pewność, że otrzymamy ją w dobrym stanie w naszym magazynie. Sprawdź zwrot pod względem higieny i przestrzegania dodatkowych instrukcji, które otrzymałeś wraz z produktem. Produkty, które nie są prawidłowo zamontowane, w wyniku czego produkt nie jest higienicznie czysty, NIE będą przyjmowane z powrotem do naszego magazynu. Produkty te zostaną bezwarunkowo zwrócone przez MHS.

Gdy artykuł został użyty i / lub nie ma lonży w oryginalnym opakowaniu, MHS nie zaakceptuje go. To samo dotyczy brudnych produktów. Weźmy na przykład pod uwagę pozostałości włosów, błota lub potu po wewnętrznej stronie dywanu lub pod dywanikiem. Z tego powodu MHS zaleca zawsze umieszczanie dywaników i pod dywanikami z prześcieradłem pod spodem. Jeśli artykuły dotrą do MHS zabrudzone, MHS absolutnie nie przyjmie artykułu (ze względów higienicznych)!

MHS nie odpowiada i nie ułatwia przechowywania nieakceptowanych towarów; Jeśli to możliwe, opakowanie produktu powinno być wysłane w oryginalnej stabilnej lub plastikowej torbie. Na przykład zapakuj oryginalny but stabilny lub futerał do wózka do dodatkowej stajni, aby opakowanie nie zostało uszkodzone podczas transportu; Upewnij się również, że wszystkie inne etykiety i adresy (na przykład adres dostawy) zostały usunięte z paczki.

Na stronie internetowej możesz złożyć nowe zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać;

Uwaga: w MHS Jeździectwo możesz regularnie dodawać prezent do swojego zamówienia. W przypadku zwrotu całego zamówienia należy również zwrócić prezent. Jeśli zdecydujesz się zachować prezent, jego wartość (+ koszty wysyłki) zostanie odjęta od kwoty do zwrotu.

Dopóki Twoje zamówienie nie jest jeszcze w procesie wysyłki, możemy anulować Twoje zamówienie, aby umożliwić Ci złożenie nowego zamówienia. Prosimy o kontakt pod adresem [email protected].

Jako konsument masz prawo do trzymania zamówionego produktu na widoku przez 90 dni, a jeśli Ci to nie odpowiada, zwrotu go bez wyjaśnienia (nie dotyczy to zamówień biznesowych). W przypadku zwrotów możesz użyć funkcji utwórz zwrot.

 

Prawo odstąpienia od umowy


Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 90 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia upływa 90 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia niebędąca kurierem wejdzie w fizyczne posiadanie towaru. Aby skorzystać z arkusza prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pisemnie, pocztą lub e-mailem) o odstąpieniu od umowy. Możesz skorzystać z dostarczonego przez nas formularza odstąpienia od umowy lub formularza odstąpienia od umowy Euhead-head-ropean, ale nie jesteś do tego zobowiązany. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą arkusza ćwiczeń z prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia.

Konsekwencje wycofania

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie dokonane do tego momentu płatności, w tym koszty dostawy, niezwłocznie, aw każdym razie nie później niż 7 dni po poinformowaniu nas o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrócimy Ci pieniądze tą samą metodą płatności, za pomocą której dokonałeś pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodnisz inaczej; w każdym przypadku nie zostaniesz obciążony kosztami takiego zwrotu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru. Nasze zwroty przetwarzamy codziennie, a podczas przetwarzania otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Musisz niezwłocznie zwrócić nam towar, ale w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Termin upływa w przypadku odesłania towaru przed upływem 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej, które wykracza poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Do oceny nie jest konieczne rozpakowywanie materiałów eksploatacyjnych i / lub środków czyszczących. Jeśli mimo wszystko to zrobisz, produkty nie będą podlegały sprzedaży, a amortyzacja wynosi 100%.

 

Wyjątki


Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy zakupu konsumenckiego, który dotyczy dostawy: Produktów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta, które nie są prefabrykowane i które zostały wyprodukowane na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta, lub które są wyraźnie przeznaczone dla konkretnej osoby.

  • Produkty, które szybko się psują lub mają ograniczony okres przydatności do spożycia.
  • Produkty, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę i których plomba została zerwana po dostawie.
  • Produkty, które ze swojej natury zostały nieodwołalnie zmieszane z innymi przedmiotami po dostawie

 

Koszty zwrotu


W MHS Jeździectwo nie ponosisz żadnych kosztów zwrotu wadliwego lub nieprawidłowo dostarczonego produktu.


Zwrot zamówień biznesowych


Jeśli złożyłeś zamówienie biznesowe, inne warunki mają zastosowanie do zwrotu całości lub części zamówienia. Ustawa o sprzedaży na odległość nie ma zastosowania do zamówień biznesowych. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w sprawie możliwości zwrotu zamówień biznesowych za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]. Gdy po konsultacji z naszym działem obsługi klienta korporacyjnego zamówienie zostanie zwrócone w całości lub w części, mogą zostać naliczone koszty przetwarzania.


Jak mogę wymienić - anulować lub zmienić moje zamówienie?


W MHS wysyłasz swój produkt z powrotem za pomocą przycisku „Utwórz zwrot”. Produkt jest następnie wysyłany do MHS. MHS przetwarza te produkty zwrotne tego samego dnia roboczego po przybyciu, a Ty otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przetwarzania. Wymiana nie jest możliwa! MHS przetworzy Twoją przesyłkę zwrotną jako rzeczywisty zwrot i zwróci Ci kwotę w ten sam sposób, w jaki zapłaciłeś. W ten sposób możesz zamówić żądane nowe produkty bezpośrednio lub tak szybko, jak to możliwe na stronie internetowej. W ten sposób nie musisz czekać na przetworzenie zwrotu.

 

Procedura zwrotu


Zwroty

Musisz zwrócić produkty w ciągu 90 dni od otrzymania lub wskazać, że chcesz to zrobić (a następnie zwrócić w ciągu 90 dni od powiadomienia). Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, pamiętaj, że produkt musi być w nienaruszonym stanie. Oznacza to, że produkty powinny być w oryginalnym stanie, jeśli jest to racjonalnie możliwe. W przypadku otwierania produktów, w przypadku których można było racjonalnie ocenić produkt bez otwierania opakowania (opakowanie przezroczyste), zostaną naliczone koszty amortyzacji. Ostrożnie obchodź się z opakowaniem przedmiotu. Nie pisz tekstów ani nie przyklejaj naklejek ani taśmy klejącej na samym opakowaniu produktu. Jako klient jesteś odpowiedzialny za prawidłowe zapakowanie przesyłki zwrotnej w celu ochrony głowy podczas transportu. Zapakuj zwracane produkty do (zewnętrznej) stajni (stajnia wokół oryginalnej stajni), aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli produkt jest uszkodzony i / lub nosi ślady użytkownika, MHS Jeździectwo zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za tę amortyzację produktu. Ponadto muszą być obecne wszystkie produkty uboczne, takie jak opisy itp. (Jeśli jest to racjonalnie możliwe).

Gdy Twój zwrot dotrze do naszego magazynu, zostanie on przetworzony przez MHS tego samego (roboczego) dnia. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem od MHS. Zwroty pieniędzy zostaną dokonane w ciągu 7 dni roboczych po przetworzeniu;

Czy zwróciłeś zamówienie i chcesz odzyskać pieniądze? Nasi pracownicy przetwarzają zwroty tak szybko, jak to możliwe. Twoje pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych. Pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki zapłaciłeś za zamówienie (tj. Płatność kartą kredytową zostanie zwrócona na Twoją kartę kredytową, płatność Ideal na Twoje konto bankowe i płatność PayPal na PayPal).


Przeczytaj więcej o naszej polityce zwrotów tutaj i zarejestruj swój zwrot.


Jak mogę sprawdzić status mojego zwrotu?

Po dostarczeniu paczki zwrotnej na poczcie otrzymasz dowód nadania z kodem Track and Trace. Dzięki temu kodowi śledzenia możesz łatwo kontrolować status swojej przesyłki zwrotnej. Gdy tylko Twój zwrot dotrze do naszego magazynu, zostanie przetworzony tego samego dnia. Po przetworzeniu otrzymasz wiadomość e-mail, aby to potwierdzić. Odbywa się to tego samego dnia, w którym towary są zwracane i przetwarzane;

Opłata za zwrot w systemie PayPal

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie w systemie PayPal, możesz skorzystać z opłaty za zwrot w systemie PayPal. Kliknij łącze, aby wyświetlić warunki.


Sprzeczanie się

Internetowe rozstrzyganie sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 Rozporządzenie ODR Konsumenci: Komisja przewodnicząca UE zapewnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów, którą można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Konsumenci mają możliwość korzystania z tej platformy do rozwiązywania sporów. Thrusted Shops jest skłonny uczestniczyć w pozasądowej procedurze rozwiązywania sporów przed komisją ds. Sporów konsumenckich.


Ochrona kupujących. Daj 100% pewności

Automatyczna ochrona kupujących Thrusted Shops chroni klientów internetowych podczas zakupów w sklepach internetowych ze znakiem jakości Thrusted Shops przed ryzykiem finansowym. Ochrona kupującego do kwoty 2500 € to gwarancja, że znak jakości Thrusted Shops oznacza bezpieczeństwo online. Jeśli coś niespodziewanie spadnie na kolana podczas zakupów online, kwota zakupu jest gwarantowana na podstawie ochrony kupującego - niezależnie od użytej metody płatności.


Pytania lub skargi

Masz pytanie, komentarz lub skargę? Napisz do nas, postaramy się pomóc tak szybko, jak to możliwe. Czy uważasz, że nie rozwiązaliśmy prawidłowo Twojej skargi? Następnie możesz zwrócić się do niezależnej Komisji Rozjemczej Euhead-head-ropean Online Disputes Platform (ODR). Nie znalazłeś odpowiedzi na naszej stronie lub masz wątpliwości? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]

 

Powrót do obsługi klienta >>