Dostarczamy twoje zamówienie jak zwykle, oczywiście z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności | więcej informacji

Zwroty

90-dniowa polityka zwrotów
Prawo odstąpienia od umowy
Konsekwencje wycofania
Wyjątki
Koszty zwrotu
Zwrot zamówień biznesowych
Jaknmogę wymienić - anulować lub zmienić moje zamówienie?
Procedura zwrotu


Czy nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego produktu? Czy jest uszkodzony? Wtedy rozwiążemy to tak skutecznie, jak to możliwe. Możesz zwrócić zamówienie w terminie 90 dni bez wyjaśnienia, z zastrzeżeniem naszych ogólnych warunków. (Nie dotyczy to zamówień biznesowych).

 

Zwroty (zarejestruj zwrot online)


Czy nowy dywan jest nieco za mały dla twojego konia? Czy różowy halter nie pasuje do konia, jak oczekiwano? Czy produkt nie jest tak, jak sobie wyobrażałeś? Czy chcesz zwrócić produkt? Nie ma sprawy! Poproś o etykietę zwrotną do wysyłki towarów z krajów UE do MHS Equestrian.

Możesz szybko i łatwo zarejestrować swój zwrot za pośrednictwem poniższego linku: 

Returns

Upewnij się, że zwrócone przedmioty są czyste, nieuszkodzone, z etykietami nadal dołączonymi i w oryginalnym opakowaniu. Zapakuj ostrożnie przesyłkę zwrotną, aby upewnić się, że otrzymamy ją w dobrym stanie w naszym magazynie. Sprawdź zwrot dotyczący higieny i zgodności z dodatkowymi instrukcjami otrzymanymi wraz z produktem. Produkty, które nie są prawidłowo zamontowane, co powoduje, że produkt, który nie jest higienicznie czysty, NIE zostaną przyjęte z powrotem do naszego magazynu. Produkty te zostaną zwracaneprzez MHS.

Jeśli spełnisz warunki zwrotu, paczka może zostać zwrócona do MHS. Jeśli pozostała kwota zakupu spadnie poniżej progu wolnego od wysyłki z powodu przesyłki zwrotnej, koszty wysyłki będą nadal obciążane przez klienta. Jeśli zamówienie zostanie częściowo anulowane, warunki promocyjne (kupony rabatowe, brak kosztów wysyłki, kody promocyjne itp.), które są powiązane z minimalnymi wydatkami, mogą prowadzić do innego zwrotu pieniędzy.

Wysyłka do MHS odbywa się na ryzyko i koszt nadawcy. MHS Equestrian jest odpowiedzialny za wyraźne otrzymanie przesyłki zwrotnej.

Jeśli artykuł został użyty i / lub nie jest już w oryginalnym opakowaniu, MHS nie będzie już go akceptować. To samo dotyczy brudnych produktów. Rozważmy na przykład resztki włosów, błota lub potu na wewnętrznej stronie dywanu lub pokrywy. Z tego powodu MHS zaleca zawsze montowanie dywanów i osłon z prześcieradłem pod spodem.

MHS nie ponosi odpowiedzialności i nie ułatwia przechowywania nieakceptowanych towarów; W miarę możliwości opakowanie produktu należy wysłać w oryginalnym pudełku lub plastikowej torbie. Na przykład zapakuj oryginalne pudełko na buty lub futerał na golarkę w dodatkowym pudełku, aby opakowanie nie zostało uszkodzone podczas transportu; Upewnij się również, że wszystkie inne etykiety i adresy (na przykład adres dostawy) zostały usunięte z paczki.

Uwaga: W MHS możesz regularnie dodawać prezent do swojego zamówienia. Po zwrocie całego zamówienia, musisz również zwrócić prezent. Jeśli zdecydujesz się zachować prezent, wartość prezentu (+ koszty wysyłki) zostanie odjęta od kwoty, która ma zostać zwrócona.

 

Prawo odstąpienia od umowy


Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 90 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia wygasa 90 dni po dniu, w którym ty lub osoba trzecia wyznaczona przez Ciebie, która nie jest kurierem, bierze w fizyczne posiadanie towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas za pomocą jednoznacznego oświadczenia (na przykład na piśmie, pocztą lub e-mailem), że odstępujesz od umowy. Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy podanym przez nas lub europejskiego wzoru formularza wypłaty, ale nie jesteś do tego zobowiązany. Aby dotrzymać okresu odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać wiadomość dotyczącą skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia od umowy.

 

Konsekwencje wycofania


Tak długo, jak twoje zamówienie nie jest jeszcze w procesie wysyłki, możemy anulować twoje zamówienie, aby umożliwić Ci złożyć nowe zamówienie. Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Jeśli anulujesz umowę przed wysłaniem zamówienia, zwrócimy Ci wszystkie płatności dokonane do tego momentu, w tym koszty dostawy, niezwłocznie i nie później niż 7 dni roboczych po otrzymaniu informacji o twojej decyzji o anulowaniu umowy. Zwrócimy Ci tę samą metodę płatności, za pomocą której dokonałeś pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniłeś inaczej; nie zostaniesz obciążony takim zwrotem.

Przetwarzamy nasze towary zwrotne codziennie, a podczas przetwarzania otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Musisz zwrócić nam towar niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni po dniu, w którym powiadomiłeś nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Termin jest dotrzymany, jeśli wyślesz towar przed upływem terminu 14 dni. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Wstrzymujemy zwrot do momentu otrzymania i sprawdzenia towaru. Ponosisz odpowiedzialność tylko za zmniejszoną wartość towarów wynikającą z używania towarów, która wykracza poza to, co jest konieczne do określenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów. Nie jest konieczne rozpakowanie materiałów eksploatacyjnych i / lub środków czyszczących do oceny. Jeśli to zrobisz tak, produkty nie są już sprzedawane, a amortyzacja wynosi 100%.

 

Wyjątki


Wyłączone z prawa odstąpienia od umowy jest zakup konsumencki, który odnosi się do dostawy: Produkty wytwarzane zgodnie ze specyfikacjami konsumenta, które nie są prefabrykowane i które są wytwarzane na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta, lub które są wyraźnie przeznaczone dla konkretnej osoby. być:

• Produkty, które szybko psują się lub mają ograniczony okres przydatności do spożycia;

• Produkty, które nie nadają się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub higieny i których pieczęć została złamana po porodzie;

• Produkty, które ze swej natury zostały nieodwołalnie zmieszane z innymi przedmiotami po dostawie.

 

Koszty zwrotu


Ponosisz odpowiedzialność za pokrycie własnych kosztów wysyłki. Koszty te nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zostanie odjęty od zwrotu pieniędzy. W MHS Equestrian nie ponosisz żadnych kosztów zwrotu wadliwego lub nieprawidłowo dostarczonego produktu.

 

Zwrot zamówień biznesowych


Jeśli złożyłeś zamówienie biznesowe, obowiązują inne warunki zwrotu całego lub częściowego zamówienia. Ustawa o sprzedaży na odległość nie ma zastosowania do zamówień biznesowych. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w sprawie możliwości zwrotu zamówień biznesowych za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]

Gdy po konsultacji z naszym działem obsługi klienta korporacyjnego zamówienie jest zwracane w całości lub w części, koszty przetwarzania mogą zostać obciążone.

 

Jak mogę wymienić - anulować lub zmienić moje zamówienie?

Nie jest możliwe zwrócenie się o etykietę zwrotną z kraju spoza UE. Produkt jest następnie wysyłany do MHS. MHS przetwarza te produkty zwrotne tego samego dnia roboczego przyjazdu, a otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przetwarzania. Wymiana nie jest możliwa! Zwrot zostanie dokonany w tym samymmomencie płatności. Nie przetwarzamy wymiany w magazynie. Jeśli chcesz wymienić zamówienie, musisz zwrócić oryginalny przedmiot i złożyć nowe zamówienie. W ten sposób można zamówić żądane nowe przedmioty i nie trzeba czekać na zwrot do przetworzenia.

 

Procedura zwrotu


Jaka jest polityka zwrotów MHS?


Musisz zwrócić produkty w ciągu 90 dni od otrzymania lub wskazać, że chcesz to zrobić (a następnie zwrócić w ciągu 14 dni od powiadomienia). Podczas korzystania z prawa do odstąpienia od umowy, należy pamiętać, że produkt musi być w nienaruszonym stanie. Oznacza to, że produkty powinny być w nowym i nieużywanym stanie. Podczas otwierania produktów, których można było rozsądnie ocenić produkt bez otwierania opakowania (przezroczyste opakowanie), koszty amortyzacji zostaną naliczone. Ostrożnie obchodzić się z opakowaniem towaru. Nie pisać tekstów ani przyklejać naklejek ani taśmy klejącej na opakowaniu samego produktu.

Jako klient jesteś odpowiedzialny za prawidłowe opakowanie przesyłki zwrotnej w celu zapewnienia właściwej ochrony podczas transportu. Zapakuj przedmioty zwrotne do (zewnętrznego) pudełka (pudełko wokół oryginalnego pudełka), aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli produkt jest uszkodzony i / lub pokazuje ślady użytkownika, MHS Equestrian zastrzega sobie prawo do obciążenia tej amortyzacji produktu. Ponadto wszystkie produkty dodatkowe, takie jak opisy itp., muszą być obecne (jeśli jest to racjonalnie możliwe). Gdy twój zwrot dotrze do naszego magazynu, zwrot ten zostanie przetworzony przez MHS tego samego dnia (roboczego). Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem od MHS. Zwroty zostaną dokonane w ciągu 7 dni roboczych od przetworzenia. Pieniądze zostaną zwrócone w tej samej metodzie płatności, co za zamówienie (tj. płatność kartą kredytową zostanie zwrócona na kartę kredytową, płatność Ideal na konto bankowe i PayPal płatności na PayPal).

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zwrotu?

Po dostarczeniu paczki zwrotnej na poczcie otrzymasz dowód wysyłki z kodem śledzenia. Dzięki temu kodowi śledzenia możesz z łatwością śledzić stan przesyłki zwrotnej. Po otrzymaniu i przetworzyniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem tej informacji.

 

PapPalopłata za zwroty PayPal


Jeśli zapłaciłeś za zamówienie w PayPal, możesz skorzystać z opłaty PayPal zwrotów. Kliknij link, aby wyświetlić warunki. 

 

Klarna


Zanim wybierzesz tę opcję płatności, upewnij się, że znasz procedury Klarny. Witrynę Klarna można znaleźć, klikając ten link

 

Spory


Internetowe rozstrzyganie spor http://ec.europa.eu/consumers/odr ówzgodnie z art. Konsumenci mają możliwość korzystania z tej platformy do rozstrzygania sporów. Trusted Shops jest skłonny uczestniczyć w pozasądowej procedurze rozstrzygania sporów przed komisją do spraw sporów konsumenckich.

 

Ochrona kupujących. Daj 100% pewności


Automatyczna ochrona zaufanych sklepów chroni klientów online podczas zakupów w sklepach internetowych z znakiem jakości Trusted Shops przed ryzykiem finansowym. Ochrona kupującego do € 2,500 jest gwarancją, że znak jakości Trusted Shops oznacza bezpieczeństwo online. Jeśli coś nieoczekiwanie pójdzie nie tak podczas zakupów online, kwota zakupu jest gwarantowana na podstawie ochrony kupującego - niezależnie od użytej metody płatności.

 

Pytania lub skargi


Masz pytanie, komentarz lub skargę? Napisz do nas, dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci tak szybko, jak to możliwe. Czy uważają, że nie rozwiązaliśmy prawidłowo Twojej skargi? Następnie możesz zwrócić się do niezależnej Komisji Sporów Europejskiej Platformy Sporów Online (ODR). Nie znalazłeś odpowiedzi na naszej stronie internetowej, czy masz co do czegoś wątpliwości? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na [email protected]

 

Powrót do obsługi klienta