FAQ

Zaplata

W MHS Jeździectwo można płacić na różne sposoby. Opcje bankowe są dostępne na stronie internetowej podczas realizacji transakcji. Wszystkie płatności przechodzą przez serwer zabezpieczony protokołem SSL.

Przelew bankowy

Gdy wybierzesz przelew bankowy, otrzymasz wiadomość e-mail od Multisafepay z potrzebnymi danymi bankowymi. Zatwierdzenie przelewu bankowego trwa do 3 dni roboczych. Uwaga: nie akceptujemy płatności bezpośrednio na konto bankowe MHS Jeździectwo.

MHS Jeździectwo korzysta z bezpiecznego połączenia internetowego, gdy tylko dotrzesz do naszej wirtualnej kasy. To bezpieczne połączenie nazywa się SSL i można je rozpoznać po zielonej kłódce w przeglądarce. Zawsze płacisz w zaufanym i bezpiecznym środowisku płatności Multisafepay.

Multisafepay jest dostawcą usług płatniczych. Zajmują się i przetwarzają płatności online za MHS, takie jak przelewy i karty kredytowe. Więcej informacji można znaleźć na następującej stronie internetowej: www.multisafepay.com.

Ta opcja nie jest dostępna w Twoim kraju.

Ceny w naszym sklepie internetowym podane są w złoty , zawierają podatek VAT i nie zawierają kosztów wysyłki.

MHS Jeździectwo nie ponosi odpowiedzialności za oczywiste literówki na stronie. Nie można wywodzić żadnych praw z pozornie nieprawidłowych informacji o cenie lub innych informacji.

Oferty są uzależnione od dostępności produktu zniknął = zniknął!. Gdy produkt nie będzie już dostępny, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem.

Rzeczywiście istnieje możliwość zamówienia artykułów jeździeckich w MHS z „przesunięciem VAT”. Gdy założysz konto w naszym serwisie i całkowicie je wypełnisz, dane te będą przetwarzane i przechowywane na Twoim koncie. Twój numer VAT jest automatycznie weryfikowany w VIES. Po zatwierdzeniu danych przez VIES, strona automatycznie tworzy fakturę z VAT. Nie ma możliwości późniejszej zmiany faktury w celu odwrócenia obciążenia VAT.

Zamówienie

Możesz zamawiać online, dodając żądane produkty do koszyka. Można to zrobić, klikając „Dodaj do koszyka” po prawej stronie samego produktu. Oczywiście po wskazaniu pożądanego koloru , rozmiaru i ilości. Chcesz wiedzieć, co już kupiłeś? Nie ma znaczenia, gdzie dokładnie jesteś w witrynie, Twój koszyk jest zawsze w prawym górnym rogu.

Czy byłeś trochę zbyt entuzjastycznie nastawiony do zamawiania? Nie panikuj, usuń produkt z koszyka, klikając krzyżyk obok artykułu.

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, nadal możemy je dla Ciebie dostosować.

Jeśli coś jest nie tak z Twoim zamówieniem, zalecamy jak najszybszy kontakt z nami. Z naszą obsługą klienta można skontaktować się pocztą na adres: [email protected]. Nie zapomnij podać w tym e-mailu numeru zamówienia i imienia i nazwiska, na które zamówienie zostało złożone.

Po przetworzeniu zamówienia w naszym magazynie nie możemy już wprowadzać zmian w paczce.

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, istnieje możliwość anulowania zamówienia. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected] Nie zapomnij podać w tej wiadomości numeru zamówienia i imienia i nazwiska.

Po przetworzeniu zamówienia nie możemy już wprowadzać zmian.

Istnieje możliwość dostarczenia zamówienia na inny adres niż adres rozliczeniowy. W kroku drugim możesz sprawdzić na dole adresu rozliczeniowego i dostawy, czy adres dostawy różni się od adresu rozliczeniowego. Po prawej stronie pojawi się pole tekstowe, w którym można wprowadzić adres dostawy.

 

 

Gdy produkty są dostępne w naszym magazynie, zamówienie jest wysyłane tego samego dnia. Jednak w przypadku niektórych produktów obowiązuje inny czas dostawy, w którym to przypadku Twoje zamówienie zostanie wysłane w czasie określonym na stronie internetowej.

Gdy produkt ma dłuższy czas dostawy, zostanie to wskazane na stronie produktu. Wysyłamy całe zamówienie, gdy wszystkie produkty mogą zostać wysłane.

Chcielibyśmy na bieżąco informować Cię o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn i zostanie odebrane przez przewoźnika, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą track kod śledzenia. Dzięki temu kodowi i kodowi pocztowemu możesz mieć oko na przesyłkę i sprawdzić, kiedy paczka zostanie Ci zaoferowana.

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz na ekranie potwierdzenie, że Twoje zamówienie się powiodło. W międzyczasie otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia na swoją skrzynkę pocztową.

Zalecamy zapisanie wiadomości e-mail, aby w razie jakichkolwiek pytań mieć pod ręką prawidłowe informacje.

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Zalecamy, aby zawsze najpierw sprawdzić folder ze spamem.

Wszystkie towary wysyłane przez MHS są wysyłane w sposób kontrolowany za pomocą skanowania. Po otrzymaniu towaru natychmiast sprawdź, czy wszystkie produkty zostały uwzględnione. Możliwe, że 1 lub więcej produktów jest niedostępnych i w związku z tym są one przypisane do Ciebie. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem dla tych „niedostarczalnych towarów”. Zwrot za niedostępny produkt zostanie wpłacony na Twoje konto w ciągu kilku dni roboczych.

Czy nie ma Cię w domu, gdy Twoja paczka zostanie dostarczona? Następnie doręczyciel spróbuje dostarczyć przesyłkę sąsiadom . Jeśli nie jest to możliwe, zostanie Ci wiadomość. W przeciwnym razie doręczyciel wróci następnego dnia roboczego na drugą próbę doręczenia.

Czy nie jesteś obecny drugiego dnia i dlatego nie mogli dostarczyć Twojej paczki? Następnie następnego dnia roboczego możesz odebrać przesyłkę w punkcie odbioru. Jak długo Twoja paczka pozostanie tam, zostanie odnotowana w wiadomości do Ciebie. Następnie zostaniesz poproszony o dowód tożsamości.

Jeśli określonego produktu, koloru lub rozmiaru nie ma już wśród opcji zamówienia, zostaje on wyprzedany. Bez smutków! Gdy ten produkt ponownie pojawi się w naszym magazynie, ten artykuł zostanie natychmiast dodany do sklepu internetowego.

 

Dostawa

Czy złożyłeś zamówienie w dzień roboczy przed godziną 17:00 i czy wszystkie produkty są dostępne bezpośrednio z magazynu? Następnie produkty wysyłane są tego samego dnia roboczego. Dostępne są również produkty o różnym czasie dostawy. Następnie produkty są wysyłane razem i obowiązuje ten dłuższy termin dostawy.

Jest to zawsze wskazane na stronie internetowej z odpowiednimi produktami.

Możliwe, że zamówiony przedmiot nie jest już dostępny. Zasilimy ten produkt i otrzymasz zwrot pieniędzy na swoje konto w ciągu kilku dni. Nie można wywodzić żadnych praw z dostępnych zapasów wymienionych na stronie internetowej.

Wysyłka

Dzięki kodowi Track & Trace, który otrzymasz od nas przy wysyłce, możesz śledzić przesyłkę.

Odbierz w MHS Jeździectwo

Możesz również odebrać zamówienie od nas. Wybierz metodę wysyłki: „Odbiór po wcześniejszym umówieniu się w magazynie ( Huissen koło Arnhem)”. Ta opcja jest bezpłatna i w wielu przypadkach zamówienie można odebrać tego samego dnia roboczego do godziny 17:00. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe w naszym magazynie.

Jeśli mieszkasz w pobliżu MHS Jeździectwo, czy jest możliwe odebranie zamówienia?

Podczas procesu zamawiania możesz wybrać, czy zamówienie zostanie dostarczone do Twojego domu, czy odbierze je z naszego magazynu. Produkty mogą mieć różne terminy dostawy. Terminy dostawy produktów są podane przy wszystkich produktach. Gdy tylko wszystkie produkty będą dostępne, Twoje zamówienie zostanie przetworzone w naszym magazynie. Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy tylko Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru. Następnie możesz go odebrać w każdy dzień roboczy do godziny 17:00 pod adresem: Primulalaan 2 – 6851 TD w Huissen NL (niedaleko Arnhem). Na ulicy znajduje się znak ze wskazaną trasą.

Instrukcje odbioru

Spójrz na tę stronę w celu uzyskania szczegółowych wyjaśnień dotyczących odbioru zamówienia.

Niektóre produkty są dostępne w naszym magazynie i zamówienia te zostaną wysłane tego samego dnia. Niektóre zamówienia mają dłuższy czas dostawy i jest on pokazywany osobno dla każdego produktu. Otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł obserwować postęp swojego zamówienia po opuszczeniu lub opuszczeniu magazynu. W mało prawdopodobnym przypadku, że zajmie to trochę więcej czasu, skontaktujemy się z Tobą.

Możliwe, że kilka zamówień na jeden konkretny przedmiot zostanie złożonych w tym samym czasie, gdy nie ma już wystarczających zapasów. W rezultacie produkt może nieoczekiwanie nie być już dostępny.

Otrzymasz od nas wiadomość, której nie możemy dostarczyć, a ta cena produktu zostanie Ci zwrócona. Pieniądze otrzymasz z powrotem na swoje konto w ciągu kilku dni po zaksięgowaniu środków.

Dla wszystkich cen ofertowych obowiązuje zasada zniknęła = zniknęła. Oferty są zatem ważne do wyczerpania zapasów.

Możesz sprawdzić, czy produkt jest dostępny na naszej stronie internetowej. Z przedstawionych informacji giełdowych nie można wywodzić żadnych praw. Możliwe jest, że kilka zamówień na jedną konkretną pozycję zostanie złożonych w tym samym czasie, gdy nie ma wystarczającej ilości zapasów.

W MHS Jeździectwo mamy następujące stany magazynowe:

W magazynie
Produkt jest w magazynie i zostanie natychmiast wysłany.

Wysyłka w ciągu 1 -.. dni roboczych
Produkt zostanie wysłany w ciągu podanej liczby dni roboczych. Twoja paczka zostanie wysłana, gdy tylko wszystkie produkty będą dostępne.

Niedostępny
Produkt jest (tymczasowo) niedostępny. W tej chwili nie można zamówić produktu.

Zwrot i/lub naprawa

Możesz zwrócić swoje produkty, wykonując czynności opisane w naszych zasadach zwrotów. Po zarejestrowaniu zwrotu w naszym rejestrze zwrotów i przejściu przez proces otrzymasz etykietę zwrotną, z którą możesz wysłać do nas paczkę.

Zwroty

Czy Twój produkt nie jest taki, jakiego oczekiwałeś, czy wolisz otrzymać inny kolor lub rozmiar? Po otrzymaniu zamówienia masz 90 dni na zmianę zdania. W tym czasie możesz zdecydować, czy chcesz zwrócić produkt.

Chcielibyśmy otrzymać produkty (jeśli to możliwe) w ich oryginalnym opakowaniu i nieużywane.

Jeśli chcesz przymierzyć koc, najlepiej to zrobić, umieszczając pod nim koc lub prześcieradło z polaru.

Czy otrzymałeś niewłaściwy przedmiot lub przesyłka dotarła uszkodzona? Uważamy to za bardzo godne ubolewania i chcielibyśmy znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Zawsze najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem [email protected]

Obrazy mówią głośniej niż słowa, dlatego poprosimy Cię o dostarczenie zdjęć.

 

Gwarancja fabryczna

Oferujemy roczną gwarancję na wady produkcyjne na wszystkie produkty. Niniejsza gwarancja producenta nie wpływa na gwarancję prawną. W skrócie oznacza to, że Twój produkt nie powinien się zepsuć podczas normalnego użytkowania w ciągu 1 roku. W takim przypadku bezpłatnie naprawimy lub wymienimy Twój produkt.

Jeśli Twój produkt się zepsuje, skontaktuj się z nami. Po zapoznaniu się z raportem nastąpi jedno z następujących działań:

1. Prosimy o zwrot wadliwego produktu do nas. W takim przypadku produkt zostanie naprawiony w MHS Jeździectwo lub w zewnętrznym warsztacie naprawczym.

2. Odbierzemy duże produkty lub producent naprawi produkt w Twoim domu. Nie musisz wysyłać produktu.

Warunki gwarancji gwarancja fabryczna

Do naprawy lub wymiany w ramach niniejszej gwarancji zastosowanie ma szereg warunków. Kupiłeś produkt ponad rok temu? A może Twój produkt uległ uszkodzeniu w wyniku upadku, nacisku, uderzenia lub uszkodzenia spowodowanego wilgocią? Chętnie rozwiążemy to za Ciebie, ale w większości przypadków naprawa nie jest objęta gwarancją MHS Jeździectwo. W takim przypadku zostaną naliczone koszty naprawy.

Naprawa w okresie gwarancyjnym producenta wynoszącym 1 rok i gwarancja prawna jest bezpłatna. Gwarancja fabryczna obowiązuje bez uszczerbku dla gwarancji prawnej. W przypadku gwarancji fabrycznej faktura służy jako dowód gwarancji, który można znaleźć na koncie MHS Jeździectwo. Jeśli nie masz już faktury za zamówienie, potwierdzenie zamówienia jest w niektórych przypadkach wystarczające, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]

Co się stanie, jeśli mój produkt się zepsuje?

Czy Twój produkt jest uszkodzony w ciągu 30 dni? Następnie wymienimy go, pomożemy w naprawie lub odzyskasz pieniądze. Jeśli Twój produkt ulegnie uszkodzeniu po 30 dniach, zapewnimy Ci sprawny produkt w domu tak szybko, jak to możliwe. We wszystkich przypadkach prosimy o wykonanie poniższych kroków.

Skontaktuj się z MHS Jeździectwo pocztą [email protected] Otrzymasz wtedy instrukcje dotyczące wysyłki lub powiadomimy Cię e-mailem, który inne rozwiązanie najlepiej pasuje do Twojego problemu.

Sposób, w jaki zwrócimy Ci pieniądze, zależy wyłącznie od tego, jak zapłaciłeś. Otrzymasz zwrot pieniędzy w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie.

Gdzie mogę znaleźć stan mojego zwrotu?

Niestety nie możesz nigdzie znaleźć statusu zwrotu, ale zapewniamy, że płatność zostanie dokonana w ciągu kilku dni roboczych po otrzymaniu towaru i przetworzeniu go w naszym magazynie.

Nie otrzymałem zwrotu

Czas oczekiwania na zwrot środków na koncie może się różnić w zależności od banku. MHS zawsze wypłaca za pośrednictwem naszego dostawcy usług Multisafepay w ciągu 04 dni roboczych po przetworzeniu zwracanych produktów. Czy po 14 dniach kwota nadal nie jest na Twoim koncie? Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem [email protected]

Serwis i gwarancja

Nie jesteś zadowolony z produktu? Czy jest zepsuty? To bardzo godne ubolewania i na pewno coś z tym zrobimy. Postanowienia gwarancyjne producenta dotyczą wszystkich dostarczonych przedmiotów, o ile dotyczą one wad produkcyjnych i materiałowych. Gwarancja fabryczna obowiązuje przez 1 rok. Niniejsza gwarancja producenta nie wpływa na gwarancję prawną.

Gwarancja producenta obejmuje:

Błędy produkcyjne, wady materiałowe i szwy.

Gwarancja producenta nie obejmuje następujących elementów:

Gdy przedmiot zostanie naprawiony przez kogoś innego niż MHS Jeździectwo lub jego dostawca. Utrata dżetów, zużycie silikonowego siedziska, zerwane zamki błyskawiczne i inne zużycie wynikające z użytkowania nie są objęte gwarancją. Uszkodzenia w wyniku działania sił zewnętrznych (takich jak końskie zęby, gwoździe, śruby, szlifowanie czy ciągnięcie) również nie są objęte gwarancją.

Czy masz skargę?

Chcielibyśmy wspólnie z Tobą rozwiązać ten problem. Dlatego w przypadku reklamacji zawsze najpierw skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem [email protected] . Zdjęcia mówią więcej niż słowa, dlatego zawsze będziemy prosić o zdjęcia. Prześlij nam swoją reklamację, zdjęcie i numer zamówienia, a skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Masz do nas pytanie? Nie wahaj się, chętnie Ci pomożemy.

MHS Jeździectwo nie nalicza kosztów przetwarzania zwrotu zamówienia. Jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki.

Więc jeśli zamówienie zostanie częściowo anulowane, warunki promocji (kupony rabatowe, brak kosztów wysyłki, kody promocyjne itp.) powiązane z minimalnymi wydatkami mogą prowadzić do innego zwrotu.

Zwracanie produktów może spowodować, że kwota oryginalnego zamówienia spadnie poniżej progu kosztów wysyłki. W takim przypadku koszty wysyłki będą nadal naliczane przy pierwotnym zamówieniu. Wysyłka do MHS Jeździectwo odbywa się na ryzyko i koszt nadawcy. Upewnij się, że Twój zwrot jest odpowiednio zapakowany i że list przewozowy znajduje się w pudełku. Upewnij się również, że wszystkie inne etykiety i adresy (na przykład z adresu dostawy) zostały usunięte z paczki. MHS Jeździectwo potwierdza otrzymanie i przetworzenie paczki otrzymanej e-mailem.

Informacje o produkcie

Mierzenie derki dla koni

Zacznij od pomiaru na środku klatki piersiowej konia, przez ramię z powrotem do tej części pośladka, gdzie koc ma się kończyć. Długość, którą teraz zmierzyłeś, to wymagana długość spodu koca. Dostępna jest również tabela rozmiarów z opisaną powyżej instrukcją pomiaru.

Na zdjęciu po prawej dolna długość jest zaznaczona linią przerywaną (A).

Czy chcesz otrzymywać informacje o wszystkich wspaniałych ofertach i nowych produktach? Możesz wprowadzić swój adres e-mail na dole każdej strony naszej witryny, aby zapisać się do naszych biuletynów.

Gdy produkt jest dostępny w wielu rozmiarach, można go znaleźć w naszym tabele rozmiarów. Te tabele rozmiarów są pokazane wraz z informacjami o produkcie. Jeśli nie możesz znaleźć produktu w tabelach rozmiarów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Wyślij e-mail na adres [email protected]

Jeśli szukasz części zamiennej do zakupionego u nas produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Wyślij e-mail na nasz obsługa klienta .

Jeśli szukasz konkretnej marki lub produktu, możesz skorzystać z naszej funkcji szybkiego wyszukiwania. Możesz także filtrować produkty według różnych cech na stronach kategorii.

Nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]

Aby uzyskać informacje dotyczące produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Pocztą elektroniczną
Możesz wysłać e-mail do naszego działu obsługi klienta na następujący adres e-mail: info @minihorseshop.pl

Telefon
Podaj swój numer telefonu w wiadomości e-mail oraz informację, że chcesz, aby oddzwonili. Następnie zostaniesz oddzwoniony przez pracownika MHS.

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Jeśli jesteś zadowolony lub niezadowolony ze swoich produktów, możesz wystawić opinię w Trusted Shop, Google lub Facebooku. W ten sposób pomagasz innym użytkownikom dokonywać najlepszych wyborów.

Od 2008 roku nie wolno już sprzedawać odrobaczków bez recepty. Jeśli potrzebujesz środków odrobaczających, możesz je zdobyć wyłącznie za pośrednictwem weterynarza.

MHS Jeździectwo nie sprzedaje żywych zwierząt.

Ogólny

Nie chcesz już otrzymywać biuletynu? Możesz zrezygnować z subskrypcji, klikając przycisk anulowania subskrypcji na dole wiadomości e-mail.

Czy zawsze za późno zdajesz sobie sprawę, że nadal masz gdzieś bon upominkowy? A może właśnie minął termin ważności? Nie musisz się o to martwić dzięki bonom upominkowym MHS Jeździectwo. Bony upominkowe MHS są ważne bezterminowo. Możesz więc bezpiecznie trzymać go w portfelu na kolejną wizytę online.

W przypadku pytań i propozycji dotyczących sponsoringu prosimy o kontakt z naszym dział marketingu.

Ogólne tabele rozmiarów

Wszystkie produkty (w różnych rozmiarach) w asortymencie MHS Jeździectwo posiadają tabelę rozmiarów. Ta ogólna tabela rozmiarów znajduje się w sekcji obsługi klienta. Produkty można również porównać tutaj. Tabele rozmiarów są opisane dla każdego produktu dla wszystkich poszczególnych produktów. Tutaj znajdziesz również wyjaśnienie, w jaki sposób możesz zmierzyć to na swoim koniu. W ten sposób możesz łatwo znaleźć odpowiedni rozmiar, który idealnie pasuje do Twojego konia.

Kliknij tutaj, aby przejść do tabel rozmiarów. Następnie kliknij ikonę, aby przejść do odpowiedniej tabeli rozmiarów. *

* Chociaż zebraliśmy wszystkie dane z największą starannością, nie można z tego wywodzić żadnych praw.

Koce z tabelą rozmiarów

Dla rozmiaru koca MHS Jeździectwo używa dolnej długości konia, a NIE długości grzbietu. Dolną długość konia można zmierzyć od środka klatki piersiowej, w dół z boku do tyłu pośladka konia, gdzie koc ma się kończyć. Zobacz instrukcje pomiaru w tabeli rozmiarów.

Tabela rozmiarów kantarów

W tej tabeli rozmiarów znajdziesz wymiary wszystkich kantarów oraz poręczne narzędzie, w którym możesz wprowadzić wymiary. Na podstawie tych pomiarów pojawią się kantar, które są dostępne w odpowiednim rozmiarze. Tutaj znajdziesz również wyjaśnienie, w jaki sposób możesz zmierzyć te rozmiary na swoim koniu. Dwa najważniejsze pomiary używane do tego to obwód nosa i nakrycie głowy. Większość kantarów jest szeroko regulowana.

Tabela rozmiarów ogłowia

W tej tabeli rozmiarów znajdziesz wymiary wszystkich ogłowia z serii MHS Jeździectwo. Również tutaj znajduje się wyjaśnienie, w jaki sposób możesz zmierzyć te rozmiary na swoim koniu. Dwa najważniejsze rozmiary używane do tego to obwód nosa i nakrycie głowy z częściami policzkowymi. Większość ogłowia można łatwo regulować.

Tabela rozmiarów Ochrona nóg

W tej tabeli rozmiarów można znaleźć wymiary wszystkich ochraniaczy na nogi z serii MHS Jeździectwo. Również tutaj znajduje się wyjaśnienie, w jaki sposób możesz zmierzyć te rozmiary na swoim koniu. Dwa najważniejsze pomiary używane do tego to długość i obwód ochraniacza lub nogi konia (podudzia).

Prowadzenie według tabeli rozmiarów

W tej tabeli rozmiarów można znaleźć wymiary całego osprzętu wymaganego do jazdy, znanego również jako jazda, z gamy MHS Jeździectwo. Również tutaj znajduje się wyjaśnienie, w jaki sposób możesz zmierzyć te rozmiary na swoim koniu. Większość części uprzęży można łatwo regulować.

Tabela rozmiarów maski muchowe

W tej tabeli rozmiarów można znaleźć wymiary wszystkich masek na muchy z gamy MHS Jeździectwo. Tutaj znajdziesz również wyjaśnienie, w jaki sposób możesz zmierzyć te rozmiary na swoim koniu. Dwa najważniejsze pomiary używane do tego to obwód nosa i obwód szczęki (za uszami ).

Nie pamiętasz hasła? Nie ma problemu! Jeśli pamiętasz swój adres e-mail, wszystko będzie dobrze. Przejdź do logowania w prawym górnym rogu naszej strony. Tutaj możesz ponownie wysłać swoje hasło na swój adres e-mail.

Możesz złożyć zamówienie w MHS Jeździectwo z kontem lub bez. Założenie konta nie jest obowiązkowe. Jednak nic Cię to nie kosztuje, a na pewno przynosi korzyści. W ten sposób nie musisz już wprowadzać wszystkich danych dla każdego zamówienia, a wszystkie zamówienia masz w jednym przeglądzie.

Czy już wiesz, że zapomnisz hasła? Możesz zresetować swoje hasło w dowolnym momencie.

Program partnerski MHS Jeździectwo

Czy chcesz zarabiać na swojej stronie internetowej, biuletynie lub aplikacji? Dołącz do naszego programu partnerskiego i generuj dochód poprzez MHS Jeździectwo. MHS Jeździectwo jest powiązane z programem partnerskim TradeTracker i dlatego może Ci w tym pomóc. Możesz łatwo zarejestrować się w TradeTracker za darmo, a następnie umieścić banery i produkty MHS Equestrian na swojej stronie internetowej.

Co to jest podmiot stowarzyszony?

Jak dokładnie działa marketing afiliacyjny? To bardzo proste. Załóżmy, że jesteś blogerem lub zarządzasz stroną, na której publikujesz teksty i banery. Aby urozmaicić swoją witrynę, umieść banery na stronie głównej, które są również istotne dla odwiedzających. Jeśli jesteś powiązany z TradeTracker (bez kosztów), możesz skopiować banery, które tam umieściliśmy i umieścić je na swojej stronie internetowej za pomocą specjalnego linku.

Gdy odwiedzający kliknie baner i ostatecznie złoży u nas zamówienie, w podziękowaniu otrzymasz prowizję od tego zamówienia (ponieważ przyciągnąłeś gościa). Łatwe, prawda?! Jest to możliwe nie tylko w przypadku banerów, ale możesz również skorzystać z naszego feedu produktowego. Na przykład, jeśli wyróżnisz kilka produktów na blogu, możesz uzyskać specjalne linki do tych produktów z TradeTracker program.

Gdy przekonasz czytelnika, że kliknął link na Twoim blogu, a następnie zamówił, otrzymasz prowizję! Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj na TradeTracker strona internetowa.

Jak się zarejestrować?

Rejestracja jest bezpłatna i bardzo łatwa. Rejestracja w TradeTracker odbywa się tutaj. Następnie znajdziesz nas wśród reklamodawców i dodaj MHS Jeździectwo do swoich kampanii. Po dodaniu MHS Jeździectwo otrzymamy wiadomość, abyśmy mogli zaakceptować Cię jako Wydawcę. Następnie możesz korzystać z nieskończonej liczby banerów i linków do produktów na swojej stronie i generować dochód z zamówień składanych dzięki Twojej stronie.

Czy masz do nas pytanie?

Nie martw się, chętnie pomożemy. Można się z nami skontaktować pod adresem [email protected]

Obsługa klienta

Pytania przez e-mail
Możesz wysłać e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres e-mail: [email protected] lub wysłać do nas za pomocą formularza kontaktowego.

Media społecznościowe
MHS Jeździectwo można również znaleźć w mediach społecznościowych. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony na Facebooku lub śledzenia nas na Twitterze i Pintereście

Facebook Youtube Twitter Pinterest Pinterest

adres pocztowy
MHS Jeździectwo, Primulalaan 2a2, 6851 TD Huissen (NL)

Izba Handlowa Gelderland nr. 75770164

VAT nie. NL860391267B01

Możesz zmienić swoje dane adresowe po zalogowaniu się na swoje konto.

Ponieważ żałujemy, że nie jesteś zadowolony z naszych usług lub produktów, nadal chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie.

Jeśli nie wiemy, że jesteś niezadowolony, nie możemy rozwiązać problemu. Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem [email protected] lub zadzwoń pod numer +31 (0)85-3032747. W przypadku wysłania do nas e-maila prosimy o podanie opisu reklamacji oraz (ewentualnego) numeru zamówienia i numeru klienta .

Czy otrzymałeś wadliwy produkt? Zdjęcia mówią głośniej niż słowa! Aby prawidłowo ocenić Twoją reklamację, chcielibyśmy otrzymać zdjęcie produktu. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona (następnego dnia roboczego) w ciągu 24 godzin. Na wszystkie reklamacje otrzymasz merytoryczną odpowiedź w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

Pamiętaj, że przedmiot, na który masz skargę, może wymagać odesłania dostawcy do oceny.

Jeśli nie jesteś zadowolony z rozpatrzenia Twojej skargi, możesz również złożyć ją do Komisji Rozjemczej za pośrednictwem Europejskiej Platformy ODR (https://ec.europa.eu). /consumers/odr/ ).